Zanzibar wint Long Term Relationship Award met Geknipt om te Winnen
ANTWERPEN, 20/12/18 – Na 14 jaar ‘Geknipt om te Winnen’ voor Win for Life hadden we gisteren het genoegen om de award voor Long Term Relationship in ontvangst te nemen.
Wat meer dan een decennia geleden begon als actie om het positieve imago van de Nationale Loterij bij jongeren een boost te geven, groeide uit tot een vaste waarde op zowel de Vlaamse als diverse Waalse festivals. ‘Geknipt om te winnen’ (‘Taillé pour Gagner’ voor de francophones) is de alom gekende festivalpolsbandactie waarbij festivalbezoekers met hun Win for Life-toegangspolsbandje verschillende prijzen kunnen winnen aan de stand en/of via de website. 14 jaar later kent de actie – schoon in zijn eenvoud – nog steeds een groot succes! Fun fact: sinds 2005 werden er al meer dan 2 miljoen polsbandjes geknipt. Wordt vervolgd in 2019!
“We willen de Nationale Loterij bedanken voor de fijne samenwerking en haar inspanningen doorheen de jaren.”
Luc