Festivalactie 'Geknipt om te winnen' Festivalactie 'Geknipt om te winnen'
Proximus Goformusic Proximus Goformusic
Knack Festivalactie Knack Festivalactie
Eilandfestival Eilandfestival
Antwerpen '14-'18 Antwerpen '14-'18
Festivalshop Festivalshop
Cinema Roma Cinema Roma

Partnerships by ZNZ

Festivalactie 'Geknipt om te winnen'

De meest eenvoudige ideeën zijn meestal de beste!

Om het positief imago van de Nationale Loterij naar jongeren sterker te profileren, hebben we de festivalpolsbandactie 'Geknipt om te winnen' aan hen aangeboden. Deze actie, waarbij alle festivalbezoekers met hun Win for Life- toegangspolsbandje verschillende prijzen kunnen winnen aan de stand en/of via de website, kent elk jaar een groter succes met tot 87% bereikbaarheid van unieke bezoekers. Overrompelende cijfers!

De idee van het polsbandje knippen, krassen en winnen blijft al meer dan 10 jaar overeind. Zanzibar staat in voor de coördinatie en organisatie van deze supersuccesvolle festivalactie voor Nationale Loterij / Win for Life.
Zowel in Vlaanderen met "Geknipt Om Te Winnen", als in Wallonië met "Taillé Pour Gagner" scoort de Nationale Loterij met duizenden tevreden en enthousiaste standbezoekers.
Ook na 10 jaar blijven de cijfers stijgen en vinden meer festivalbezoekers hun weg naar de stand om deel te nemen. Voor sommigen is het ondertussen reeds een vaste waarde geworden.

Vlaamse festivals waarop deze actie al heeft gelopen: Graspop Metal Meeting, Rock Werchter, Tomorrowland, Dranouter, Pukkelpop, Sfinks Boechout, BRBF Peer, Cactus Brugge, XO Belgium.

Waalse festivals waarop deze actie al heeft gelopen: Dour, Francofolies, Les Ardentes, Esperanzah!, Nandrin, Scène sur Sambre, Festival Ronquières.

Datum: 2016
Uitvoering: sinds 2005 
Locatie: diverse festivals in Vlaanderen & Wallonië
Klant: Nationale Loterij - Win for life

Filmpje vanop Scène Sur Sambre 2014

   NL   FR